Späť

Kancelária rektora

Kancelária rektora organizačne zabezpečuje a organizuje plnenie úloh vyplývajúcich z pôsobnosti rektora a vnútorného režimu akadémie a v stanovenom rozsahu sa podieľa na plnení týchto úloh. Plní úlohy súvisiace s uplatňovaním personálnej pôsobnosti a disciplinárnej právomoci rektora a ďalších vedúcich pracovísk. 
 

Kancelária rektora v rámci svojej pôsobnosti
a) zabezpečuje a vybavuje administratívnu agendu rektora,
b) zabezpečuje plnenie úloh vyplývajúcich z pokynov rektora,
c) zabezpečuje styk, pracovné porady a rokovania rektora s pracoviskami akadémie a externými inštitúciami.
    

Riaditeľ kancelárie rektora priamo riadi vedúceho vnútorného oddelenia a oddelenia služobnej činnosti.

{[|addPersonalProfil [user{zdenka.komorova@minv.sk}] [formated1] |]}