Študentská súťaž IAB 2014
09.05.2014
IAB Slovakia aj tento rok hľadá najlepšiu záverečnú prácu na tému Internet ako reklamné médium! Ide v poradí už o 5. ročník študentskej súťaže, ktorá vyberie najkvalitnejšie bakalárske, diplomové alebo ročníkové práce.
Našim cieľom je vzbudiť a podporiť záujem študentov vysokých škôl o skúmanie problematiky internetu, so zameraním na jeho uplatnenie ako reklamného média. Zároveň študentov chceme motivovať k vyhľadávaniu nových, inovatívnych riešení v tejto oblasti.
Prihlásiť sa môže každý študent, ktorý úspešne prácu obhájil v príslušnom akademickom roku. Záverečná alebo ročníková práca sa musí tematicky dotýkať internetu ako reklamného média, resp. ako komunikačného nástroja. O tom, či práce spĺňajú kritériá súťaže, a ktoré práce sa dostanú na shortlist najlepších, rozhodne odborná porota v zložení:
Andrej Blanárik- Zakladateľ a spolumajiteľ portálu Zdravie.sk a spoločnosti Sanding
Miroslav Majoroš - Head of Interaction v spoločnosti GroupM
Marek Jakubovie - Digital Planning Director v Universal McCann
Jindřich Staněk - marketingový riaditeľ v spoločnosti Azet.sk
Peter Sasák - Digital Director v agentúre Omnicom Media Group
Marián Pavel - Digital Media Director v spoločnosti 7plus
Veronika Pizano- odborná asistentka Fakulty masmediálnej komunikácie (Univerzita sv. Cyrila a Metoda).
Najlepšie tri práce a školiteľ víťaznej práce získajú finančnú odmenu:
1. miesto – 800 EUR
2. miesto – 600 EUR
3. miesto – 400 EUR
Ocenenie pre školiteľa víťaznej práce – 300 EUR
Prihlasovanie účastníkov a zasielanie súťažných prác:
Súťažiaci zašle vyplnený Prihlasovací formulár na email sutaz@iabslovakia.sk.
Prihlásiť sa do súťaže je možné do 31. júla 2014. Prihlasovací formulár a viac informácii získate na stránke www.iabslovakia.sk.